
Досвідчені оптимізатори та інтернет-маркетологи використовують перевірені інструменти просування сайтів. SEO, SMM, контекстна реклама – напрямки, які допомагають просувати ресурс в мережі, робити його популярним, залучати зацікавлену аудиторію, підвищувати рівень продажу.
Перевірені напрямки
Search Engine Marketing – це пошуковий маркетинг. Одним словом — це сукупність дій, спрямованих на просування сайту. Напрямок передбачає використання відразу декількох інструментів. Найбільш ефективні – це PPC, SEO, SMM.
Пояснення:
- PPC — платна реклама (контекстна) в Google та Контекстно Медійній Мережі Google (тобто на сайтах партнерах). Все результати з позначкою “Реклама”.
- SEO — так званий органічний трафік. Той самий ТОП10 про який всі говорять.
- SMM — просування в соціальних мережах.
А тепер про кожен з видів реклами детальніше.
PPC
В інтернет-маркетингу активно використовується контекстна реклама, яка передбачає правильне налаштування й використання Гугл Едвордс і Яндекс.Директ. Належить вибрати відповідні по контексту й напрямку бізнесу запити, щоб просувати портал в пошуковій видачі. Серед переваг:
- Швидка віддача.
- Максимальне інформаційне покриття.
- Гнучка система налаштування. Оптимізатор або сам користувач зможе вказати географію, вік цільової аудиторії, час показу, навіть вказати гаджет власника, який буде відображати оголошення.
- Зрозумілий та зручний формат для сприйняття.
- Видимість на сторінках пошукових систем, великих тематичних порталів.
PPC – досить дорогий метод, а тому вимагає точного налаштування, виставлення параметрів показу. Рекомендований для просування нового проекту.
SEO
Сео-просування сайту вимагає часу, але діє безвідмовно. Оптимізація ресурсу під пошукові алгоритми, запити вимагає виконання дій, спрямованих на поліпшення індексації ресурсу. Майстру в рамках програми seo-просування належить:
- оптимізувати код;
- поліпшити якість і зміст контенту;
- попрацювати з юзабіліті, зробити його зрозумілим, приємним для відвідувача;
- працювати з тегами;
- набрати посилальну масу.
PPC працює досить швидко, просування по ключовим запитам, оптимізація ресурсу розраховані на довготривалий ефект.
До переваг методу відносять:
- тривалий ефект,
- залучення цільової аудиторії,
- вигідна вартість послуги,
- універсальність,
- виправлення багів html-коду,
- наповнення сторінок порталу унікальним та цікавим контентом.
На просування сайту йде тривалий час, але часто сео-оптимізацію запускають одночасно з контекстною рекламою.
Соціальні медіа або SMM
Передбачає поширення інформації в соцмережах, сервісах, де щомиті знаходяться тисячі потенційних клієнтів. Оптимізаторам належить створити та запустити приховану або явну рекламу через соціальні проекти – Facebook, Twitter, Instagram.
У SMM є свої переваги. Реклама дешева, досить швидко, просто налаштовується, привертає зацікавлену аудиторію, часто спрацьовує вірусний маркетинг.
Статтю підготувала digital студія BeVisible.