9 Июл 2019, 1359 дней назад

Три кити інтернет маркетингу

Три кити інтернет маркетингу

Досвідчені оптимізатори та інтернет-маркетологи використовують перевірені інструменти просування сайтів. SEO, SMM, контекстна реклама – напрямки, які допомагають просувати ресурс в мережі, робити його популярним, залучати зацікавлену аудиторію, підвищувати рівень продажу.

Перевірені напрямки

Search Engine Marketing – це пошуковий маркетинг. Одним словом — це сукупність дій, спрямованих на просування сайту. Напрямок передбачає використання відразу декількох інструментів. Найбільш ефективні – це PPC, SEO, SMM.

Пояснення:

  • PPC — платна реклама (контекстна) в Google та Контекстно Медійній Мережі Google (тобто на сайтах партнерах). Все результати з позначкою “Реклама”.
  • SEO — так званий органічний трафік. Той самий ТОП10 про який всі говорять.
  • SMM — просування в соціальних мережах.

А тепер про кожен з видів реклами детальніше.

PPC

В інтернет-маркетингу активно використовується контекстна реклама, яка передбачає правильне налаштування й використання Гугл Едвордс і Яндекс.Директ. Належить вибрати відповідні по контексту й напрямку бізнесу запити, щоб просувати портал в пошуковій видачі. Серед переваг:

  • Швидка віддача.
  • Максимальне інформаційне покриття.
  • Гнучка система налаштування. Оптимізатор або сам користувач зможе вказати географію, вік цільової аудиторії, час показу, навіть вказати гаджет власника, який буде відображати оголошення.
  • Зрозумілий та зручний формат для сприйняття.
  • Видимість на сторінках пошукових систем, великих тематичних порталів.

PPC – досить дорогий метод, а тому вимагає точного налаштування, виставлення параметрів показу. Рекомендований для просування нового проекту.

SEO

Сео-просування сайту вимагає часу, але діє безвідмовно. Оптимізація ресурсу під пошукові алгоритми, запити вимагає виконання дій, спрямованих на поліпшення індексації ресурсу. Майстру в рамках програми seo-просування належить:

  • оптимізувати код;
  • поліпшити якість і зміст контенту;
  • попрацювати з юзабіліті, зробити його зрозумілим, приємним для відвідувача;
  • працювати з тегами;
  • набрати посилальну масу.

PPC працює досить швидко, просування по ключовим запитам, оптимізація ресурсу розраховані на довготривалий ефект.

До переваг методу відносять:

  • тривалий ефект,
  • залучення цільової аудиторії,
  • вигідна вартість послуги,
  • універсальність,
  • виправлення багів html-коду,
  • наповнення сторінок порталу унікальним та цікавим контентом.

На просування сайту йде тривалий час, але часто сео-оптимізацію запускають одночасно з контекстною рекламою.

Соціальні медіа або SMM

Передбачає поширення інформації в соцмережах, сервісах, де щомиті знаходяться тисячі потенційних клієнтів. Оптимізаторам належить створити та запустити приховану або явну рекламу через соціальні проекти – Facebook, Twitter, Instagram.

У SMM є свої переваги. Реклама дешева, досить швидко, просто налаштовується, привертає зацікавлену аудиторію, часто спрацьовує вірусний маркетинг.

Статтю підготувала digital студія BeVisible.

Комментариев еще нет.

Оставить комментарий

Вы должны Войти Чтобы оставить комментарий.

Недавние записи - Полезное
Мар 13, 16 дней назад

Situs Slot Online Deposit Pulsa Gacor Tanpa Potongan

For players who are not used to spending a lot of time studying the game and looking for additional development opportunities, there is a chance to make their game simply unique. The offer to play without registration allows you to ...

Подробнее   Comments are off
Янв 15, 73 дня назад

Strategi Menang Slot Online Bet Kecil

Tips Menang Slot Online Bet Kecil – Dalam tiap game nyatanya Kalian akan sering mengharapkan buat menang serta hal ini pastinya tidak terkecuali dalam game game slot online. Dimana seperti yang dikenal kalau saat ini banyak sekali warga Indonesia yang memahami ...

Подробнее   Comments are off
Дек 10, 109 дней назад

Средние школы во Франции. Лучшие школы с полным описанием

Школьное образование во Франции считается одним из лучших в мире. Во Франции образование является обязательным с 6 до 16 лет. В ходе обучения дети проходят несколько ступеней: 6-10 лет: Начальная школа — Ecole elementaire, 11-14 лет: Колледж — College, 15-17 ...

Подробнее   Comments are off